Hej hej!
 
Nu för tiden känns det himla ovärt att gå till skolan, antingen är det filmtittande eller utvärderingar på 2 miuter som ska göras. Bläää. Men det betyder att det är rätt så chill vilket är ganska najs förstås. INTE LÅNGT KVAR!
 
Med all extra tid så har jag finally tid för film och träning. I helgen såg jag hetingen Cameron Dallas film Expelled, lite barnslig men han är ju väldigt fin att titta på så 3/5 i betyg från moi. Igår såg jag på filmen Brides maids, en sån där film som man behöver pausa ibland för att ladda upp för det pinsamma that is about to happen. Typ som alla Jim Carreys filmer. Näst på tur är min babe Benedict Cumberbatchs film The imitation game. Hoppas den är braa. 
 
Träningen då. Himla stolt över min löptur igår. Var så upptagen förra veckan så tror inte att jag var på gymmet en enda gång! Men på Boda Borg fick såklart kroppen en käftsmäll.. Nu blir det andra bullar, mycket kondition fram till studenten, följt av mer vikter i sommar. Hey ho let´s go. Nu ska jag och Anna göra en quiz där man ska gissa vilken skådespelares magrutor som visas på bild. oops . Update- 9/13 rätt fick vi!
 
 

Kommentera

Publiceras ej