Aloha 
 
Jag sitter i bildsalen atm, gör några halvhjärtade försök att klara av lite plugg nu när jag ändå är klar med mina "konstverk" (vernissage 21 maj). Så jag tänkte att jag kan publicera min Halvtaskiga Studentönskelista. Enjoy.
 
  1. Ja jag har faktiskt skrivit pengar på nummer ett. Superboring jag vet. Men om Hawaii någonsin ska bli möjligt, så behöver jag vartenda öre jag kan få tag på. 
  2. I och med att jag vill resa så önskar jag mig resor.
  3. När jag var i Hälsingland 2014 blev jag kär i dricksglas med ojåmn, blommig glasyta. Givemmmtome
  4. Jag vill kunna fota och filma mina resor. Så en grym enklare kamera som man kan filma med sökes.
  5. Jag vill ha det gamla mon amie porslinet och bersåassietter. 
  6. Allt som behövs i besticklådan 
  7. Jag tycker den mintgröna Roberts radio är ursöt!
  8. ARV-porslinet från IKEA i grått är najs.
  9. Ett gäng martini och margarita glas är bra att ha i skåpet till smoothies och diverse drinkar.
  10. Tomas SABO har en smyckeskollektion på Dahlströms Guld i stan som är DÖSNYGG.
  11. Sen vill lilla jag tatuera in världen på handleden. Så atteee. U know what to do.
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej