Jag har gjort en himla massa skoj men jag har inte bloggat om det. Men bättre sent än aldrig!
Jag har varit på Amandas studentmottagning, jag har umgåtts med BAGGSTER, jag har beställt pinsamt många hemkörningar, jag har hängt med Alice och badat i poolen. Jag har jobbat, vart på smultronstället, firat midsommar i Byle, hängt med Emelie K och åkt till Göteborg med Agnes, Sofie och Emelie. Vi gick på konsert, sov i underbara sängar på Lisebergs Kampingplats och gick på Liseberg en dag. Jag fick en liten YOLO känsla och åkte typ allt förutom Mechanica då den inte hanns med, underbar dag. Jag har firat Hedda, shoppat i Norrköping, hängt vid Bjurstorp och packat ner mitt rum. Jag och Sofie åkte en kväll hem till pappa och myste med lillebror och åkte därefter till Djulö och åt glass, idyllisk kväll.
 
Nu är vi nästan i nutid igen! I onsdags träffade jag Emelie A och Anna en snabbis och beställde hem kläder från bästa Stronger.se. Sen lottade Sofie och jag vem som skulle få det största rummet, guess who failed? Mee. Så vi åkte till huset och började planera, bestämde tapet och så vidare. Det blir bra det här!
 
I torsdags hade jag ett efterlängtat poolparty! Jag badade till och från från 2 på dagen med Ia, tills 12 på natten. Det solades, badades, käkades, sjöngs, spelades gitarr och lyssnades på musik. Natten spenderades i soffan där vi såg på två filmer, Pirates of the Caribbean och Blixten och det magiska huset, fråga inte varför.. Jag la mig vid 07 och gick upp vid 08. Då la jag och en kompis oss i poolen och bara njöt. To bad att jag brände mig av solen kl. 09 på morgonen så att jag inte kunde sola alls resten av dagen.. Senare på dagen kom Agnes, moster, pappa, Mia och Noel. Vi badade och Noel var badass med en vattenpistol större än vad han är. Sen kom Ia tillbaka lite spontant och Noel var övertygad om att hon var Elinor så han vart supernöjd ;). Vi handla med oss käk och drog ut till Bjurstorp och hängde. Återigen, det blir nog bra det här! Adam kom och vi gick rundvandring innan vi åkte hem och spelade kort. 
 
Idag ska jag jobba och jag är ungefär 0% taggad. Efter det ska jag till Ia, vi får se hur det går haha.
EN applåd till dig som orkat läsa hela vägen hit. Du är bäst.
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej