Aloha

För tillfället ligger Sofie, jag och Emelie K nedbäddade i bäddsoffan i Forssjö. Imorgon blir en bra dag, vi tar bilen till Norrköping förstår ni, där kan man ju hitta ett och annat som gör Hulda Glá. 

Det som gjorts i veckan är plugget då, hade nationellas muntliga tal tidigare idag som trots allt faktiskt gick utmärkt! Jag har även tränat en del. Älskar det faktiskt, jag ska bli stark igen, starkare än vad jag var innan. Konditionsträningen går också bra, nu springer jag 6 km utan problem 😄 Systeryster och jag har köpt en audiokabel till bilen så vi kan lyssna på VILKEN musik vi vill, åsuuuummm! 

Men då har vi catchat upp en smula i varje fall! Laterrr


Fancy jag vet


Våran murriga studentkalender. LÅNGT ifrån klar. Jag ska göra allt i min makt för att den ska bli cool och inte bara ful haha 😂 det är trummor ni ser där. 

Förresten fått hem två tjusiga studentklänningar. En väldigt simpel med öppen rygg och en lite mer avancerad. Den dragkedjan satt dock som berget. Fick försöka få upp den typ 70 ggr. Fick upp den tillslut, jefla dragkedja. Satt tajt om halsen av alla ställen haha, hur bantar man halsen?😂

Kommentera

Publiceras ej