Jag tänkte skriva lite om resor. Jag, som många vet, är himla såld på Hawaii. Jag tänker 100 gånger om dagen på Hawaii, vad jag skulle vilja göra där, hur mycket jag skulle vilja åka nu, vilka öar jag vill besöka och så vidare. Vilken tur jag har som har en superkusin som vill dela den upplevelsen med mig! Hedda kontaktade ett resebolag som satte ihop en offert som låter alldeles underbar. Den lät inte bara bra för mig, den var så bra att även Oscar och Sofie funderar på att hänga med.. Vi planerar att åka i början på nästa år. Så nu får det gå undan med bokning och planering. 
 
Vi ska bo på dessa hotell under två veckor:
 
Hotell Aqua Aloha surf Waikiki.
 
Beläget på ön Oahu. I och med att detta hotell ligger i staden Honolulu så tror jag inte att vi har några problem med att hitta saker att göra huuh? Vi har redan tänkt på att besöka Pearl harbor, surfa, sola och bada på Waikiki Beach, Hajka på Diamond Head och mycket mer. Tur att vi har tre hela dagar på oss. Jag har även sniffat fram att Cheesecake Factory finns i Honolulu, mmmhmmm. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Royal Kona Resort.

Beläget på ön Hawaii (The Big Island). Det här hotellet har till skillnad från de andra ingen sandstrand, men jag tror inte att vi gråter för det va? Det ser alldeles underbart ut. När vi är på The Big island kommer vi främst satsa på att ta oss till de aktiva vulkanerna och förundras över hur cooooolt det är att Hawaii fortfarande växer.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Royal Lahaina Resort.
 
Vår sista ö att besöka är Maui. Jag vet inte så mycket om just denna ö men TITTA vad fint det här är. Stranden man ser ska tydligen bara vara till för hotellets gäster, YES PLEASE! Här ska vi bara njuta de sista dagarna. 

Planerna för Maui är få. I och med att ingen av oss kommer att vara 21 kommer vi inte att få hyra en bil.. Vi måste därför åka på hotellets anordnade resor. Jag vill i varje fall besöka en strand med svart sand och kanske snorkla. 
 
 
 
 
 
 
 
Hur bra kommer inte det här bli? 
 
MEEEEEEN det är faktiskt så att jag har något annat att se fram emot! Om en månad åker jag till Kreta med några av de bästaste personerna som finns. Tänkte lägga upp lite bilder men jag vet faktiskt inte vad hotellet heter- Awkwaaard. 
 
Jag blir varm i hela kroppen när jag tänker på dessa resor. Jag vill åka nu. "Om resor var gratis skulle ni aldrig se mig igen", nu måste jag bara fundera ut vad jag vill gör med mitt liv. Ska man flytta utomlands? Jag skulle nog göra det om jag fick ta med mig alla jag tycker om haha. Vem vill emigrera med mig? 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej