Hej hej! 

Hoppas det Àr bra med er alla! Systern min har Àgnat nÄgon timme nu pÄ kvÀllen till att fixa mitt hÄr. Jag ville fÄ en bild pÄ frisyren jag har i huvudet. Den Àr rÀtt enkel, less is more right? Jag pratar förstÄs om balen! KlÀnning kirrad och jag och Anna tar förmodligen corvetten to prom.

I söndags fyllde farfar Ă„r, han fĂ„r gĂ€rna fylla oftare för det Ă€r sĂ„ mysigt och komma dit💕 vi var dĂ€r igĂ„r kvĂ€ll ocksĂ„ och hjĂ€lpte farmor med USB. Var kvar till 22.30 huehue. Annars sĂ„ har jag haft riktigt fĂ„ lektioner, mest hĂ„llt pĂ„ med klasskalendern... Och löpning har skett en hel del! Run bitch, ruuuuun!






Sneak peak


Nu blir det lÄnghelg och inget jobb! Ska plugga jÀrnet och bara njuta! Sofie och jag planerar att dra till Ericsbergs café imorgon, kommer bli Äsuuum.

Kommentera

Publiceras ej