Nu är det ju så att jag fyller 19 om inte alls för lång tid. Shit pommes! En fråga som brukar komma är vad jag önskar mig.. Så här kommer lite hjälp på traven :)
 
  1. Vore ju inte allt fel att få lite bidrag till Hawaiiresan. $$$$$
  2. Är helt såld på massage och det finns härliga massagestolar- gimme. 
  3. Tomas Sabo armband (tunt) med berlocker som ett pass, palm, havssköldpadda, flygplan..
  4. En vintage skrapkarta som ska finnas på tenikmagasinet tror jag.
  5. Allt i stort sätt med palmprint, har redan bikini, handduk och sarong. So you know. Kuddar, sängkläder?
  6. En avlång pall från Åhlens med *trumvirvel* palmtryck.
  7. Mon Amies härliga kakfat.
  8. En högtalare med blåtand vore underbart. 
  9. En spegel från Dollarstore hehe.
  10. Adidas Superstar svart/vita eller röd/vita str. 37
  11. Grått porslin från IKEA eller Mateustallrikar (finns b.la på Cayenne.)
  12. Cerveras vinglas och champagneglas som heter secrets.. Tror jag?
  13. En enklare akustisk gitarr.
  14. En enklare skateboard.
 
  1.  
     
     
     
     
 

Kommentera

Publiceras ej