Idag har jag varit lite seg, det har bästaste Anna påpekat flera gånger om haha. Då sa jag att jag är trött och nervös inför jobbhelg. Men jag har tänkt vidare lite nu på eftermiddagen, det handlar nog om något djupare. Jag dagdrömmer hela tiden! Tänk om jag vore där, tänk om jag gjorde si eller så, vad skulle hända om jag drog dittan och dattan. 
 
Nu lusläser jag svenska surfakademins hemsida och försöker bestämma om jag ska dra på surfresa till Kalifonien i höst i en vecka. Jag har även bestämt mig för att inte plugga på Hawaii de närmaste 2 åren, men ska dit i vår i ett par veckor i alla fall och undersöka åtminstonde två öar, Maui, Oahu. Men jag måste till the big island, Kauai och Molokai också! Decisions, decisions... Kanske märks att jag fick lön idag och jag har insett att jag kan göra saker hehehe.
 
En annan grej jag har fastnat för. Dominick. Jag har nämnt honom tidigare--->
 
 
 
Jag satt och läste hans kloka texter och fastnade sedan för hans coola tisha, vilket visade sig komma ifrån en kanonbra välgörenhetsgrejsimojs. -->craziesandweirdos.com
Så jag klickade hem en likadan. #eatwhatelephantseat. Varje 3 månaders period koncentrerar de sig att hjälpa en särskild sorts djur som de känner förtillfället behöver uppmärksamhet, stöd och hjälp. Genom att köpa denna tisha så hjälper man utsatta djur i världen för cirkus 340 svenska kronor (plus frakt också, sa ju att jag fått lön hihu) Brabrabrabra!
 
Jag ska fortsätta dagdrömma mig bort till andra sidan världen, kan typ tänka mig äta middag på Kanarieöarna med Papps, mia och Noel just nu. Just sayin'. Saknar dem redan.  
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej