Hej du tomma bloggis. Man kan tro att det svart tomt på grund av att jag inte vart nöjd med mina födelsedagspresenter haha. Men min 19-årsdag var PERF. Idag är jag ledig och fick helt plötsligt ork till att göra om looken här en smula. 
 
Sedan sist har jag jobbat en del, varit på IKEA två gånger, flyttat, varit på lite partajs, på Gröna Lund och sett Offspring, en vecka på Kreta (!), haft Kräftskiva, bio x2, fått besök av Elinor <3, umgåtts med vännerna mina, varit på brunch, bakat en tårta och gjort världens bästa vegetariska Tikka Masala. That pretty much sums it up. yep. Kommer vara mer aktiv nu känner jag på mig. Sommar är för mig semester, att ladda batterierna. Nu är det höst så let's do this. pepppepppeppp.
 
To do this fall list:
 
  1. Blogga mer.
  2. Träna mer.
  3. Tatuera mig (!)
  4. Fixa mitt rum så att allt är perfekt.
  5. Färga och klippa håret.
  6. Vinna på en triss.
  7. Åka på roadtrips.
  8. Krama mami varje dag.
  9. Åka till Havet.
  10. Ha en Veganvecka.
 
 
 
 
 
 
Mer bilder från denna period kommer. Syster har tagit MAGISKA bilder från Makrigialos <3

Kommentera

Publiceras ej