Igår var det äntligen dags för årets bal för Katrineholms treor.
 
Det börjades tidigt hemma hos oss och Hedda och jag hade vår alldeles egna stylist- kusinvitamin Madeleine!
Jag och mor hade fixat olika snittar och dricka som mumsades på ordentligt. Till slut vart det fullt hus! Jag och mamma tog oss till Flen i Corvetten som jag skulle köra från Anna till Hedenlunda. Bilfan startade inte, panik utbröt, samtal ringdes. Men Gud, han kände att Matilda behöver verkligen hjälp idag (allt annat jag bett om har jag inte fått), så han ställde upp och fick igång bilen. Tack. Väl framme, med tusentals ögon riktade mot mig blev jag riktigt skärrad haha, vad har jag gett mig in på? Men jag klev ur bilen, log lite smått och hälsade på min underbara familj och vänner. Och alla kort som togs! Det var nog för hela året tror jag..
 
Maten var god, drinkarna var goda, musiken kunde ha varit bättre och folk kunde ha stannat istället för att dra tidigare. Tror vi var ungefär 70 pers kvar vid 01 av 236 st. Men annars så är Matilda nöjd, dansat så fötterna värker, sjungit så rösten blivit hes och vad man nu gör på bal..
 
 Jag och Anna
Corvetten
 
jag
Sofie och Heddas härliga åk.
Sofie, Emelie, Anna, Emilié och jag
papsen fick vara med
Josefine också :)
Fina, fina, fina Hedda-Louise och hennes Oscar. Aaaaaawee
Vill rama upp detta och ha på väggen. <3
 
 
När är nästa Bal?
 
 
Fotografer var bästa Madeleine och hennes Micke. Tack, tack, tack snälla!
Och ett stort tack till mina kära mor för allt, vad skulle jag göra utan dig? Och vad skulle du göra utan mig?

Kommentera

Publiceras ej