Tjenamors! 

Jag är såå trött, vilket verkligen har sina anledningar men shit vad kul vi har haft! 

På helgen hände det inte så mycket, jag jobbade. Måndagen blev.. Lång. Vi började med smultronstället i Söderköping, himla god glass! Därefter knallade vi upp för berget med andan i halsen och tog groupies med najs utsikt. Det blev ännu ett stopp på Max där saltbehovet stillades.. När vi kom till kholm så dissade vi studenttältningen och drog till sommarstugan i Forssjö. Vi åt, spela spel, var allmänt galna och hade deeptalk. Jag tycker verkligen om min klass. Vet ni vad kl var när jag fick sova? 07.30. Pappa skjutsa hem mig ❤️ 

Jag sov till 13 och sen handlade jag med Anna och sen med klassen. Vi förberedde onsdagens lärarmiddag och sen åkte jag hem. Hade några lektioner sen drog proppis och jag till Norrköping. Hittade riktigt fina tröjor och köpte ett par jeans (💗). Kl 18 kom lärarna hem till Emelie och vi gick tipspromenad, åt, delade ut nomineringar och åt lite till. Vi lekte lekar och några av oss shottade. Riktigt lyckad middag! På väg till Harrys så lekte vi i Sjukhuskekparken= bästa. 

Harrys var väl helt ok, bara för att jag har bästa Klassisarna! Vi tog oss till Venezia och Johannes bjöd mig på gris, ångest idag. Kl 03 somnade jag. 

Idag har jag sovit, varit en snabbis i skolan, firat Agnes sommarlov och planerat studentskivan. Vad kvällen bjuder på är för tidigt att säga. Kramiz


Bild av Ia

Bild av Ia

Samma här..

Trötta pojkar det här

Lärarmiddag 

Kommentera

Publiceras ej